جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شاهین لقایی(شاهین)
آخرین اشعار ناب شاهین لقایی(شاهین)
|
ز همت آستین پایین
ز بخشش دستها کوتاه
زبان پر گو
و
سرها
سینه ها
بالا
چشم ها
بینایِ نابینا
و تفسیر نگاه خیس آن معصوم کودک
فشار بغض
و فریادِ سکوتِ مبهمِ سردِ پر از درد
معمای غریبی !!!
حلّش آسان
سخت مشکل...!!!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.