يکشنبه ۲۷ آبان
ون شعری از سعید محمدزاده
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ۱۱:۰۹ شماره ثبت ۳۴۴۳۵
بازدید : ۷۹۴ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب سعید محمدزاده
|
مغز تو روی میز تحریرت
ضبط شد توسط یک ون
خودنویست دوباره جوهر داد
توی دستت، به روی صورت من
هدفونت چرک کرد توو گوشت
نت به نت، آرشه ای به روی بدن
قطعه ی آخر سونات نهم
یک شوی زنده از کلایدرمن...
###
گیر کردی دوباره اونور مرز
زیر تختم شبیه نعش یه زن
گریه هات مه شد و منو بلعید
مثل ژانویه،صبح ها،لندن
منطقت ته کشید و فحش دادی
عاجزی و تو تشنه ی کشتن
همه چی رو به سوی بی نظمی
داشت، عین قضیه ی بولتزمن...
تو اتاقت پر از کماندو شده
ضبط میشی توسط یک ون...
م.خزایی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.