جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
<< ریاضی >>
تو که تخمین می زنی
از جمعِ وجودِ من
اوجِ فاجعه را ...
بگو باشم
اما منهایِ همیشه یِ با تو
خیالت تخت
حساب وُ کتابت سخت
تخته یِ سیاهِ بختِ کوچکِ من
و کله یِ پوکِ گچم
پایِ هیـــــــچ بست فلک
چوبِ دلش را ...
دل سر می رود
از سرِ چوب خطِ پر !
بیچاره فلکزده
دل ...
دلِ کوچکِ من ...
|
|