سه شنبه ۱۵ آبان
از بهار رفته... شعری از حسن نصوحی (برگ سبز)
از دفتر برگ سبز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ۲۰:۱۷ شماره ثبت ۳۴۳۰۸
بازدید : ۷۵۱ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر حسن نصوحی (برگ سبز)
آخرین اشعار ناب حسن نصوحی (برگ سبز)
|
مینویسم از ستاره از سکوتی سبز و ساده
مینویسی از نگاه و امتداد سرد جاده
از بهار رفته خطی مانده اینجا یادگاری
بر خزان روح و جسمم شور و شوق تازه داده
اینکه در جان کلامم ردی از نام تو پیداست
مینویسم از تو با تو بی تکلف بی اراده
شعر نغزم در نماز آن قد است و آن قیامت
ورنه میگفتم ز نقش مست تو در جام باده
من که از شعر ملولم ره به سوی تو نبردم
کاش حرفی میزدی با این من در تب فتاده
از بهار رفته حرف و قصه ی بسیار مانده
من نوشتم چند خطی عاشقانه سبز و ساده...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.