شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر الهه معین زاده (نسیم شرق)
آخرین اشعار ناب الهه معین زاده (نسیم شرق)
|
بپوشان رویَت را
وقتی که بر مزار تنهایی ام می آیی
و بی هیچ شرمی
خیز بر می داری از کهنگی آستان ام.
ایمان دارم که بی عدالت بود دستانم
که از گناه تو گذشت
و از شعر من
هر روز
زنان
وضع حمل می کنند
نوزادانی را که تا سر حد دانایی
به بلوغ رسیده اند
و می دانم
مسیح
در افکارشان غرق می شود.
بی عدالت بود دستانم
وقتی برای جنگیدن
از احساسم
غنیمت بردی
و ارابه های آلوده به هرزگی ات را
پیشکش سرزمینی کردی
که خدایش تو را
بواسطه ی توبه ی من
از هبوط نجات داده بود.
پ ن:
به چه سان دلهره هایت را
به میزبانی قاصدک هایی می گیری که از سرزمین هایی خبر آورده اند
که رسولانش
برهانی جز عدالت
نداشته اند.
بداهه
زمستان 93
نسیم شرق
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.