يکشنبه ۲۷ آبان
بخوان مرا شعری از سجاد ربانی
از دفتر خیال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ۲۳:۴۰ شماره ثبت ۳۳۵۶۹
بازدید : ۴۳۳ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب سجاد ربانی
|
بخوان مرا
در هم همی عشق
در غم و صداهای وسوسه
بخوان مرا
و ببر به سوی نوری تازه
نه در تاریکی شب
نوری تازه برایم بیاور
تا تماشا کنم عشق را
زیباتر
نه چند قدمی دورتر
و نپذیرم وسوسه را
سکوتت را بشکن
بغضت را فروکش کن
برایم تعریف کن
از پل های عبوری شکسته بین مان
که مانع رسیدن پیام هایمان می شود ...
پ . ن :
ایندفه چیزی ندارم بگم , خخخ
فقط با هم خوب باشیم همین ههه
دعا یادتون نره یه وقت امتحانات شروع شده هر روز پشت سر هم دارم .
اگه درسی بیفتم شعر بی شعر خخخ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.