يکشنبه ۲۷ آبان
پاییز که از راه می رسد شعری از سجاد ربانی
از دفتر خیال نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ ۱۰:۴۵ شماره ثبت ۵۰۰۵۳
بازدید : ۶۲۷ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب سجاد ربانی
|
پاییز که از راه می رسد
مادرم می گوید :
فصل برگریزان و کثیفی
پدرم می گوید :
پر از حساسیت
اما من به دلم می گویم :
آرام بگیر ، آرام بگیر
جز تو این فصل را که خوب می شناسد؟!
هر سال همین وقت
همچو برگ ها زرد می شوی
پرُ از نحسی
پرُ از رفتن
پرُ از فریادهای در گلو خشک شده
هر سال وقت همین پاییز
باد سردی می وزد از سمت قطب قلب یار
و من مثل برگ های عاشق زرد می شوم و به زمین می افتم ...
" سجاد ربانی "
عکس : سجاد ربانی
پ.ن1:
برگ ها می ریزند
مثل مردی عاشق
که از سوی قطب دل یار
بادی می وزد و
هربار به زمین می افتد...
پ.ن2:
ترجیح میدم ما به پیشواز پاییز بریم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.