يکشنبه ۲۷ آبان
قیامت شعری از ابوطالب زارع
از دفتر سایه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ۱۷:۱۵ شماره ثبت ۳۳۵۳۴
بازدید : ۳۵۰ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب ابوطالب زارع
|
از دل فاجعه خواهم آمد
برلب گور تو
خواهم ایستاد
مثل رستاخیزت
آیه ای خواهم خواند
و تمام شب چرکیده گورها را
روشنی می پاشم
وبه دست همه خفته پرستان
همه را
بی نهایت عصای سفیدخواهم بخشید
ویلچری خواهم ساخت
و درختان را
از انجماد ایستایی بیرون خواهم برد
و تو را همچو ن مسیح
نفسی خواهم داد
برزخت را به پستوی دلم خواهم برد
و به هر کس
دلی اندازه ی عشق می بخشم
و تو را گرمتر از گوری که داری
یک بغل خواهم داد
و به خود آزادی
چشم بگشا که پیامبر خواهم شد
و از این دخمه تاریک
به بیرون بکشم
جمجمه های خالی
و پر از چشم کنم
و پر از گوش کنم
و تهی از هر هوسی
و تهی از خواهش ها
و کنار بگذارم دادگاه قیامت را
و به قامتت قیام ...
و به پاس عشقت...
به همه...
تکه های بهشت خواهم بخشید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.