دوشنبه ۵ آذر
|
آخرین اشعار ناب فاطمه مستوفی
|
تو راز من می مونی عشقم
از وقتی که تنهام گذاشتی
با عشق تو تنها می مونم
تو به خدا دوسم نداشتی
من با تموم خاطراتت
یادتو از دلم نبردم
رفتی گذشتی از خیالم
باور کنی من خیلی مردم
تو با غرور بچه گونه ت
سکوتمو شکستی آروم
به من بگو حرف دلت رو
تو زنگیه زنگی یا روم؟
من از تبار عشق بودم
نگاه تو خاکسترم کرد
تو راز من می مونی عشقم
دوست دارم برگرد برگرد
از عشق تو زندونی ام من
زندونیه این حجم خالی
دنبال احساست می گردم
تا باز کنم آروم بالی
من با تموم خاطراتت
از عشق دریائیت گذشتم
حرفای دوستت دارمو من
تو خاطراتمون گذاشتم
از وقتی که تنهام گذاشتی
من خودمو گم کردم تو عشق
حتا اگه برگردی با عشق
من نیستم! خدافظه عشق...14/10/1393
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.