جمعه ۲ آذر
جــــــــــــوانـــــــــــــــــــه شعری از آزیتا احمدی
از دفتر دلنوشته( شعرآذین) نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ ۱۲:۴۴ شماره ثبت ۳۳۰۹۹
بازدید : ۴۳۶ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب آزیتا احمدی
|
اســفــا سگ باوفای زیرک،بی دُم امّا
باسرفه ای
گوشتش ،گوارای گرگها
واستخوانش بازیچه ی توله ها!
*****************
.
پنبه ی تیزی ،سر می برد
یا چوب سختی،استخوان خرد می کند
که حاصل درخت تسلیمی
از بــاغ تـــــــقـــــد یــــــــر باشد!
***************************************
.
از الــــهه ی درون
موج شــــکنی می طلبم
بشکند موجی را که
میان دو کمان
و شانه ها را به هم جفت
ودستها را دور زانو ها حلــقه می کند!
************************
************
*****
شاکرمهربان شنوای بی همتا...*آزیتا*
دی 1393
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.