ما،عزیــــــــزانِ دلِ پیــــــغمبریم
جمـــــله،فرزندانِ پاکِ حیــــدریم
تــاکنـون،آلِ عبــــــانشــــــنیده اید
کیست غیرازماکه نســــلِ کوثریم
ازگروهی جابروپیـــمان شـــــکن
زخم خورده ازکمــــان وخنجریـم
دراســــــارت بادلی خون وکبـاب
داغـــــــــدارِخانـــــدانِ اطهریــــم
شاخه یِ بشکسته ازبســتانِ عشق
همچنان،گلهـــایِ ســـــرخِ پرپریم
میـــــــهمانِ مردمانــی بی وفـــــا
باجــــــداافتاده ســــر،ازپیــــکریم
اینچنین اصل ونسب داردچه کس
نامســــــلمانان،چـــــگونه کافریـم
این چه برخوردی سـت باآلِ نبـی
مـــــاکه ازمخلوقِ عالَم برتــــریم
خیــــمه وخرگاهِ ماغارت شـــــده
لیک ازقتلِ جوانـــــان مضطـریـم
باربابِ دلشــــــــکســـته جمــلگی
شـــــــاهدِتیـــــــروگلویِ اصغریم
ســـیرت وسیــمایِ اوشبهِ رسـول
مــاهمــــه دلتنگِ رعنااکبــــــریم
درعـــــزایِ لاله هایِ غرقِ خون
قاســـم وعبــاس وعـون وجعفریم
قاتل وپیمان شــــــکن راگفته ایـم
منتــــــــظردردادگاهِ محشـــــریـم
لیک چیــــزی غیرِزیـــبائی نبـود
بــاتمـــــامِ ظلمهـــــــاحق باوریـم