سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 2 آذر 1403
    21 جمادى الأولى 1446
      Friday 22 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        جمعه ۲ آذر

        راه

        شعری از

        بهرام اریانفر

        از دفتر ب.آرام نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۷:۱۸ شماره ثبت ۳۲۷۶
          بازدید : ۱۰۰۱   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر بهرام اریانفر
        آخرین اشعار ناب بهرام اریانفر

        ای کاش راه ِ رفتنت،مدار می بود!

        از آن روز تا کنون،

        چشمهای پنجره،گلدان یاس،کبوتر اردیبهشتی،قلم و دفتر شعرم،

        همه به آنسویی ست که آغاز رفتنت بود!

        هیچ خوابی در چشمانم جز تو،تکرار نخواهد شد.-

        و من،

           آنسوی بغض،

                         مدام گریه را سرفه می کنم.

        ای کاش تندی باد قدمهایت قاصدکی را می جنباند!

        ...

        شیعه ی سمند ِ مرگ و پاییز رنگیش

                                                      دل ِ پنجره و گلدان یاس را لرزاند.

        آخر تا کی به گور بردن آمدنت را کبوتر اردیبهشتی

                                     با زرد خنده ای در گوششان خاموش کند؟!

        روا نیست نخواهد بود که من ،

                              فصل ِ شروع هر سالم پاییز باشد

        و راه ِ نگاهم را بی هیچ آمدنی برگ های افتاده بپوشانند.

        اه ،

            چه قدمهای پرتوان ِ رفتنی ست با تو!

        اگر شنیدی مرا،لحظه ای به این همه رفتن شک کن!

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر
        ۲ شاعر این شعر را خوانده اند

        Guest

        ،

        شکیبا درخشانی متخلص به روح الغزل

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        6