سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    هرگز نمیاد دوباره بازم

    شعری از

    خسرو آهنگرزاده

    از دفتر kahkashane1 نوع شعر شعرناب

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ۱۳:۵۸ شماره ثبت ۳۱۹۹۳
      بازدید : ۴۰۵   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر خسرو آهنگرزاده

     
    دردا کشیدم از دستت مدام
    عشقت رو خواستم ، واست من گدام
    داد زدم تو رو ، گرفته صدام
    این همه رفتی ، کجا رسیدی
    از دست غما ، چه ها کشیدی
    می کشید دلم ، فریاد و ناله
    می کرد خودش رو ، سویت حواله
    ولی دیدنت ، دیگه محاله
    اونی که رفته ، دور شده ازم
    هرگز نمیاد ، دوباره بازم
    فک کردم دوری ، یکی دو ساله
    نگو قصه اش ، قصه ی زاله
    انقد زیاد شد ، که گشت رساله
    ندارم اصلا ، یه کم امیدی
    گریمو هرگز ، تو که ندیدی
    گریه هام دله دریا رو سوزوند
    بهار سبزو ، افسرد و خزوند
    شعله ی عشقو ، به هر جا کشوند
    اشکام ابرا رو ، می کنن پاره
    رودا رو کوها ، میشن آواره
    هر کی بشنوه ، ازم قصه را
    می مونه مبهوت ، ازین ماجرا
    آتیشم سوزوند ، خشکا و ترا
    عشقت کشنده ست ، شبیه وبا
    میاد به سویم ، با باد صبا
    برده ام تو رو ، به شهر عشقم
    نوشتم اسمت ، تو کل مشقم
    نه نگو به من ، در نیار اشکم
    افتاده سایه ات ، به روی دلم
    تندیس می سازم ، از خاک و گلم
    می گیرم تو رو ، به روی بازو
    می برم اونجا ، که کردی آرزو
    به کسی نگو ، جز خودم رازو
    می خوام که کنیم ، عشقامونو جمع
    چیزی نداره ، جز عشق این طعم
    سلطان عشق
    26/8/93
    كهكشان 1
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0