جمعه ۲ آذر
ناصر شعری از ناصر ترهنده (یارا)
از دفتر کاکتوس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ ۱۲:۳۸ شماره ثبت ۳۱۹۸۹
بازدید : ۸۲۰ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر ناصر ترهنده (یارا)
آخرین اشعار ناب ناصر ترهنده (یارا)
|
به یاد ناصر عبداللهی
کاش امروز ناصر اینجا بود
شور و شعر و ترانه بر پا بود
او که از جنس آسمانها بود
نفسش مثل موج دریا بود
خوانده از عاشقانه ها چو نسیم
جایگاهش در این دل ما بود
حیف چون زود پر کشید و برفت
بس چه مظلوم رفت و تنها بود
ناصریا، تو جاودانه شدی
حاصل عمر تو ، چه زیبا بود
نقش بسته درون خاطره ها
هر ترانه ز تو چو رویا بود
رازها در دلت نهفته و ماند
راز و ناگفته ای که پیدا بود
هر ترانه که خوانده ای باقی است
شعر تو همنشین یارا بود
یارا (ناصر ترهنده) آبان 93
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.