سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      توصیف زندگی

      شعری از

      منیژه محمد حسینی(یلدا)

      از دفتر عاشقانه ها نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ ۱۵:۱۷ شماره ثبت ۳۱۹۳۴
        بازدید : ۸۷۸   |    نظرات : ۴۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر منیژه محمد حسینی(یلدا)

      زندگی یه جورنگاهه گاهی وقتا کوره راهه
      واسه دلهای شکسته شایدم یه جورپناهه
      زندگی شهری غریبه پرنیرنگ وفریبه
      باتموم تلخیش اما میشه گفت گاهی نجیبه
      زندگی یه جورسرابه گاهی وقتا یه جبابه
      واسه هردوتایی ما قصه ای شیرین ونابه 
      زندگی نه گرم نه سرده گاهی وقتا پردرده
      مثل یک باغ قشنگی که گلاش به رنگ زرده
      زندگی شادی وشوره گاهی وقتا سوت وکوره
      یه زمانی سرد وبی رحم گاهی نیز سنگ صبوره 
      زندگی گاهی یه آهه گهی نیز یه بی پناهه
      گاهی یک شروع تازه گاه تالاقی نگاهه
      زندگی شروع خوبه گاه یه روز بی غروبه
      مثل غریق عشقی که پناه اون یه چوبه
      زندگی یه سرنوشته که خدااونونوشته 
      گاهی نیزقصه تلخی که روپیشونی نوشته
      زندگی نورامیده گاه سیاه وگه سفیده
      مثل یک طلوع خورشید که سحرگهان دمیده 
      زندگی حسی قشنگه قصه شیشه وسنگه
      گاهی وقتا مهربونه گاهی نیزبامامیجنگه
      زندگی یه سایبونه آ دمهاش یه همزبونه 
      گاهی وقتا میره ازیاد گه توخاطرات میمونه
      زندگی یه التماسه شایدهم یه نوع هراسه
      گاهی وقتا خیلی شیرین مثل عطر گل یاسه
      زندگی هرچی بگم بازم کمه قصه شادی وشوروماتمه
      گاهی وقتا پرزشوروگاهی نیز یه نوع غمه 
      سلام دوستان عزیز خوشحال میشم اگه نوشته ام نواقصی داشت راهنماییم کنید چون برای یادگرفتن وساخته شدن میسراییم باتشکر از اساتید محترم سایت شعرناب درپناه یزدان همیشه سبز باشید
      ۱۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0