جمعه ۲ آذر
روسپی شعری از ناجی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ ۱۹:۱۶ شماره ثبت ۳۱۸۹۵
بازدید : ۵۸۸ | نظرات : ۶
|
|
یکی تپش قلب واسه مد موش/رنگ کروات برند کرم جوش
منم پیک بریزمو مملی نوش/
تا دورشیم زین دارفانی/چون دنیاش به کام ما نی
هی..مادرشو من جای خالی..
هرچی ساده باشی بیشتر له میشی آره داشی/
اینجا شخصیت میشه ماشین/تو دلت گفتی کاش که داشتیم/
ازمن نصیحت راه راست نمیشه باس حاجی باشی/
دولا راست شی/صف اول/
جنبش بهتره کاربرد داره تو روز محشر/
میفهمی؟/مال داره سخت کوش نبوده منم هی میخونم و رو دلار قفلم/
########
باز منم و من/لم چمنه نرم/
دید میزنم نمونی جا/
یکی رو میبینم 60ساله جوون/جین پاشه/همش رابطه حروم.
چرخ میزنه تو شهر/میشه هرروز جوونتر/
یکی رو میبینم لیسانسه هنوز/بیکاره تو میدون/
10 شده ساعت/باس سر کلاس باشم
بوی عطر اومد عجب لبویی میشه کنارت باشم؟/
میگه پاشنم بلنده توماشین بشینم/
میگم ندارم من که پس این تاکسیا چین/
میگه برو کنار ناجی/روسپی ام/
میخوام تو حال خودم باشم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.