جمعه ۲ آذر
دانشگاه شعری از ناجی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ۱۷:۳۰ شماره ثبت ۲۳۶۸۱
بازدید : ۷۵۳ | نظرات : ۱۵
|
|
استادی که سوادش جزوه ی دستشه/دانشجویی که با نمره با ارزشه
پسری که با سیگار جون میگیره/دخترم با روژ و خط چشم
جایی که نمره ملاکه دستمال بازی و چشمک حاکم میشه/رابطه زیاد و فرهنگ رو به رشده ولی سواد کم میشه
این واحدو پاسی به شرطیکه مودب باشی و فهمیده/درسم نفهمیده باشی مشکلی نیست اون حل میشه/
ما دچاریم به دردیکه علاج نداره/شب امتحان حفظیمو فرداش از مخمون درمیره/
سرکلاس همه فکرشون درگیره/به درس نه/به اس بازی و دنس/فیس بوک و کل/انداختن باهم/
مخ اونو زدن/اهان/این افتاد از قلم
همکلاسی ها که همدم همن/
با وجود امنیت بالا حراست تو محیط میشه مستقر/تو سلف اشتها میره بالا کافورم شده بی ثمر
میگن دانشگاه تفکیک بشه؟/نمیشه چرا؟
چون همه انصراف میدن و تخلیه میشه/
ظاهرا بچه ها به عشق همکلاسیاشون سرکلاس حاضرن/
بعضیام انقدر کلاس میذارن تو نمیری از دماغ فیل افتادن/
مگه کی هستی بابا..توام یه روز رو همین نیمکت نشسته بودی زوری تقلب میکردی پاچه خواری استادو واسه نمره/
یه عمره قانون دانشگاست/زایشگاست یه قسمتایشم ولی خب من نمیگم/
خوابگاه پسرا مکانه بازی و چرت زدن ماله دخترا مخصوص اشپزی و گپ زدن/
بگذریم.............ولی هرچیم میگذرم بازم میرسم به حاشیه/مراکز عالیه توابع مالیه/ازش مشتق میگیریم به توان سهمیت تقسیم بر هوش شما /
حدش میل کنه دانشگاه ازاد/تانژانت شانست تو کنکور رابطه ی خطی داره با جیب بابات/
چی شد؟/حالا همه مدرک دارن و غالبا بیکارن تو تلنبار ذهن/
سبب داره شعر
اسفباره فکر
هدف داره دل
قلم داره شکل یه دیوار میکشه واسم که ناجی مرز خودتو بدون
شرف داره علم
لینک دانلود اهنگhttp://pro.uploadpa.com/?file=139271457785929_daneshgah.najirap.mp3
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.