از دست رفت هر چیو دلبست/بلنده اه از حسرت/فقط سگ وفاداره تو زمین سگ مسب/اصلا سرد نشو دم میده تکون/پسرفت هم/چشمگیره اماره نجومیش
مریضه زمان بی کله و هجومی میره جلوتو به ترتیب میمیره انگیزه و شور و ولگردیت/
اه درگیر خودتی؟پس زیر کویتی./
ای جوونست مخاطب خاص من/ترد/ خوشپخت/بزرگاشو میخورن؟گفت یوخ.
خاطره واسه شروع یه بهونست چه جوری بگم این سه حرفو که روش میچرخیم؟
یه راهی هست که بیام تو دلت بگی ایول این/همونیه که میخوام به ضمی/
حاشیه رو ولش چی شد اون سه حرفی؟/پول؟جون؟عشق؟/90درصدی میشه گزینه یک/
میده کیلو چند هویچ؟سبد بده کالا بگیر/مفتشم نمیخوام بی تردید/
بیخی ناجی داستان یارانه هم دلچسب نی.
ورس2.
نیمه شب گرگا به در..خواب که ندارم فالگوش بودم من.
از شرق گفت چقدر پیش بریم بشکنه دیوار ارز/غرب/قد/بلند نکرد.
چشم بادومی ان.
چیه داستانش فتح کمونیسم؟ولی دلاشون یه دسته.لاش نمیذارن اینجا دین یه چیز بیربطه/خدا هست بنز نمیده نه میگه چپ شه/گل و با گلدون زدی میخوای مالت جمع شه/میمالن درت فردا اینه داستانه گردش/
اینایی رو که میگم راحت نیست هضمش/یه مفسر میخواد با یه فازدار نشیه/
بابا دراورد پسر زد زمین/گربه تر و خشک دیده میگه دشمنه توکمین/
مرز مین گذاریه؟غافل از حمله ی کریه/
برنامه شکست خورد انگار طبیعیه انکار بدیهیه/یه چند صوت بده منم بزنم توهم/
پیش میاد دیگه تورم/ریش میذاریم نیاز میشه تو مردم/
یه تلنگر/این بحثا بعضا میزنه گمان میبره کما.عظیمعلی من هنوز دارم اعتبار/
لنگم شم میذارم گرو از اونا تاری صد دلار/
احیانا گشنت شد بیا یونجه زار/
شیرفهمت کنم تو باب اقتصاد
لینک دانلود اهنگ http://pro.uploadpa.com/?file=1399117689106500_talanggor .naji.najirap.mp3