دل مـــــردان خـــــدا راســـت ز نــــــور تـــو حیـــات
یاقتیل العبرات
شـــــده محکـــم ز منــــاجــــات تـــو ارکـــان صلات
یاقتیل العبرات
*
بابــــی انــــت و امّــــی گـــل گلــــــــزار رســــــول
راحت جان بتول
مرتضی سیـــرت و صـــورت حسن و حمــزه صفات
یاقتیل العبرات
*
ما ز نــــور تـــو رسیدیم بـــه ســـرمنــــزل عشــق
ای قرار دل عشق
چــــون تـــو مصبـــاح هدی هستی و کشتی نجات
یاقتیل العبرات
*
گــــــوش دل قصـــه ی جانسوز تو روزی که شنید
خونم از دیده چکید
کــــه لب تشنـــــه شـــدی کشته لب آب فــــرات
یاقتیل العبرات
*
نــــوه ی احمـــــد مختـــار یـــل بــــــدر و حنیـــن
سیّدالعشق حسین
یافـــت از خــــون تـــو و اهل تـــــو اسلام ثبــــات
یاقتیل العبرات
*
شـــده جـــاویــد از ایثــــــار تو قـــانــون شــــرف
پسـر شاه نجف
زنـــــده ای در همـــه اعصــــار و نداری تو ممات
یاقتیل العبرات
*
چـــو شــــدی کشته و خونت همه بر خاک چکید
لاله از خاک دمید
لالــــه ای آبــــروی بـــــاغ بهشــت و روضــــات
یاقتیل العبرات
*
می فرستند ملایـــک همــــه از عــــرش بـــرین
همره روح الامین
بـــر تـــو و بــــر پــدر و مــــادر و جــــدّت صلوات
یاقتیل العبرات
*
«خوش عمل» رخت عزا بر تن و گرید شب وروز
با دلی شعله فروز
بنمـــا بـــــــر دل ســـرگشتــــه ی او راه نجات
یاقتیل العبرات.