جمعه ۲ آذر
|
آخرین اشعار ناب ستار کعبی /وفا
|
دل بی تو غرق خونه
بابا برگرد به خونه
******************
بابا میگم برای تو قصه
قصه ما پراز دردو غصه
*
بگم برات از اون سری
که سوخته با یه مجمری
یا که از اون آه رباب
دلامونو کرده کباب
دل بی تو غرق خونه
بابا برگرد به خونه
******************
خسته شدم خسته تر از خسته
دختر تو پهلوش شکسته
*
دووندنم به روی خار
میگفت بدو بکن فرار
میزد به سر با چکمه هاش
چقدر بزرگ بودن پاهاش
دل بی تو غرق خونه
بابا برگرد به خونه
******************
نه تو بودی نه این داداش اکبر
به روی نی دیدم سر اصغر
*
دستامونو بسته طناب
ما کجاو بزم شراب
داخل تشت تشت طلا
سرتو بود سرت بابا
دل بی تو غرق خونه
بابا برگرد به خونه
******************
بیا عمو امشب رو برگرد
داره میخنده این زجرنامرد
*
عموجونم امشب بیا
درد منو بکن دوا
عمو جونم** بابا بابا
بابا بابا* بابابابا
دل بی تو غرق خونه
بابا برگرد به خونه
******************
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.