سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        روز وصال

        شعری از

        مهدی رستگاری

        از دفتر شیدایی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ ۰۲:۲۴ شماره ثبت ۳۱۲۰۸
          بازدید : ۷۰۹   |    نظرات : ۳۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مهدی رستگاری

        بسم رب الشهداء و الصدیقین
        تقدیم به سالار شهیدان حضرت اباعبداللّه الحسین (علیه السلام)


        دریاب که امروز همان روز وصال است
         خورشید جمال تو به آفاق جلال است
         طالع شده ای باز تو ای شمس شهادت
         وز نور تو ظلمت به سراشیب زوال است
         از عشق تو می سوزم و جان می دهم آخر
         در این غم سبز ایمنی از زجر و ملال است
         ای مظهر آزادگی و عزت و ایثار
         بی اصل تو اسباب جهان وهم و خیال است
         فریاد بکش فاش بگو کاهل دو عالم
         شیدایی از عشق حسین (علیه السلام) عین کمال است
         دست از تو ندارم که تو درگاه بهشتی
         دوری ز دامان تو زنهار محال است
         مهدی ز غم کرب و بلا خون چه نگرییم
         جان دادن از این غم به خداوند حلال است
         همت طلب از سرور و سالار شهیدان
         دریاب که امروز همان روز وصال است
         شاید که تو قربانی ارباب شوی هان
         کاو مشتری غثّ و ثمین در همه حال است
         
        غبار دستگاه حسینی
        مهدی رستگاری
        آبان سال یکهزار و سیصدو نود و دو شمسی
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0