جمعه ۲۵ آبان
بهار دلکش شعری از مهدی رستگاری
از دفتر روزگاران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ ۲۲:۴۵ شماره ثبت ۱۲۹۱۱۲
بازدید : ۱۰۵ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسمه اللطیف
بهار دلکش
به گل و شکوفه سوگند در این بهار دلکش
نکنم به هیچ کس میل به غیر یار مهوش
ابدیت بهشت است بهار با حضورش
که شکفته است امشب به لبان بوسه خواهَش
شب و بوسه های داغی که دهد به باد هر دم
دل و دین و هستی ام را که سپرده ام به آتش
من و آیه های ظلمت به تمام لحظه هایی
که به روی من فشانده سر گیسوی مشوش
شده دشت چشم صحرا و غزال چشم هایش
به خرام عاشقانه شده بی قرار و سرکش
به سحر رسید این شب که نخفت چشم مهدی
که در آن فکند در جام شراب شعر بی غش
من و باده سحرگاه و خماری نگاهش
به ندای هاتف غیب که در کش و به برکش
#مهدی_رستگاری
هفتم فروردین سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
بیست و ششم مارس ۲۰۲۴ میلادی
دفتر شعر روزگاران
۱۰۱۶
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود و تشکر. کاربرد یک مورد قافیه الحاقی در شعر مجاز هست و شعر را دچار ایراد قافیه شایگان نمی کند. | |
|
درود و سپاس. لطف دارید | |
|
درود و سپاس جناب خوشرو. لطف دارید | |
|
درود و مهر جناب نجفی. سپاس فراوان | |
|
درود و سپاس. ممنونم از عنایت شما | |
|
درود و سپاس | |
|
لطف عالی مستدام | |
|
درود و سپاس فراوان جناب راوی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود
قوافی شعر الحاقی است
بازبینی و ویرایش شود بهتر است.