صبا بگو به خالق عزیز بهتر از جانم
گناه ..کردم.. اکنون. بسی.. پشیمانم
به اشک دیده من رحم کن که رحمانی
قبول کن تو همین اشک ز چشم گریانم
دراین سحر که من از خواب کرده ای بیدار
موفقم بکن که به راه تو اشک افشانم
شنیده ام که خریدار دِلِ شکسته میباشی
دل مرا بشکن .... یا بگیر تو این... جانم
من از تو تقاضای حاجتی چنین دارم
همیشه کار خیر نمایم دمی نیاسایم
مرا ز کبر وحسد وارهان از این لحظه
مواظبت اگر نکنی من بمثل شیطانم
زروی صدق چنان شوق گفتگو دارم
گواه من همین بس ببین پریشانم
به این دلیل خطا کرده ام درعمرم
تورا.. غفور.. و رحیم.. ودود.. میدانم
ز ساحل بحر شمال گویدش گمنا م
شکایتم به تو گویم.. خدای.. سبحانم
به اشک دیده من رحم کن که رحمانی
قبول کن تو همین اشک ز چشم گریانم
دراین سحر که من از خواب کرده ای بیدار
موفقم بکن که به راه تو اشک افشانم
شنیده ام که خریدار دِلِ شکسته میباشی
دل مرا بشکن .... یا بگیر تو این... جانم
من از تو تقاضای حاجتی چنین دارم
همیشه کار خیر نمایم دمی نیاسایم
مرا ز کبر وحسد وارهان از این لحظه
مواظبت اگر نکنی من بمثل شیطانم
زروی صدق چنان شوق گفتگو دارم
گواه من همین بس ببین پریشانم
به این دلیل خطا کرده ام درعمرم
تورا.. غفور.. و رحیم.. ودود.. میدانم
ز ساحل بحر شمال گویدش گمنا م
شکایتم به تو گویم.. خدای.. سبحانم