سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        غزل پست مدرن

        شعری از

        اوکتای سلامی

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ۰۱:۲۰ شماره ثبت ۳۱۰۵۱
          بازدید : ۴۱۲   |    نظرات : ۲۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر اوکتای سلامی
        آخرین اشعار ناب اوکتای سلامی

        خورشید بی رمق،  وسط کوچه مرد مست
        می پرسد از خودش که کجا ایستاده است
        گویا در این تداوم دیوار دیده است
        هذیان بی توقف تاریخی از شکست
        اینجا همان قلمرو ممنوع عاشقی ست
        اینجا نگاه نیمه گم گشته نقش بست
        اینجا نشست ناقه مجنون به دیولاخ
        اینجا هزار تیشه فرهاد کش شکست
        تکرار سیب و لغزش حواست بعد از این
        وهم هزار غائله بر پاست بعد از این
        میخانه را در این گذر پرت دیده است
        مستی که ایستاده در اینجاست بعد از این
        در خاطرش مرور کند قصه سقوط
        مطرود سوی میوه عصیان،  نبرده دست
        گوید که بی خیال بگیر و ببندها
        غیر از طناب دار مگر آخرش چه هست
        زندان کلاس کار تو بالا برد رفیق
        بهتر کند ابهت تو جای زخم تیغ!
        آن دختری که روز و شبت را به باد داد
        از تو نگاه نفرت خود، هم کند دریغ
        مرد ایستاده است مگر تا نشان دهد
        بر این همه تداوم دیوار ضرب شست
        خوردست زنگ مدرسه و بچه های تخس
        او را نشان دهند که انگار هست مست!
        ۹
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0