جمعه ۲ آذر
دخترکان نارس شعری از عباس بر آبادی
از دفتر رویش نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۶:۵۲ شماره ثبت ۳۱۰۲
بازدید : ۸۴۵ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب عباس بر آبادی
|
های دخترکان نارس به درد باشد من پشت مرز بلوغتان مردانی دیدم به
انتظار که داستانها از شب بر باد رفتن آرزوهاتان می گفتند
و
حریصانه عشقتان را بی اذنتان، از مردان پاسبانتان می خواستند
های
دخترکان نارس به گوش باشید من مردانی دیدیدم یا شاید زنانی به ظاهر
مادر به مسلخ رفتن احساستان را در محکمه ساختگی تقدیر قضاوت می کردند و حکم را در لباس حریری سفید به اجرا می گذاشتند و مردی غریبه را پاسبان
ابدیتان
های دخترکان نارس من دخترکانی نارس در آغوشتان دیدم که باید به درد باشند به گوش باشند
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
Guest
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.