يکشنبه ۲۷ آبان
سروهای شیراز شعری از نادر ابراهیمیان
از دفتر گلبرگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ۲۱:۰۸ شماره ثبت ۳۰۹۷۸
بازدید : ۵۵۳ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر نادر ابراهیمیان
آخرین اشعار ناب نادر ابراهیمیان
|
دلم گرفته
به دنبال آفتاب
می روم به کوچه های تنگ اصفهان
گم می شوم میان خشت های کهنه
در کاشی های آبی
در سروهای بلند شیراز
می جویم تو را
می روم به تخت جمشید
می روی با قافله ای
آهسته
به مزار شریف
به لاهور
تو را دید ه ام بارها
در خواب
می ریخت از لب هایت
گل های سرخ
از شانه هایت دختران رُز
اصلاً نمی روم به جایی
می ترسم
از این که نیستی
در کوچه ای
در محله ای
تو رفتی
آهسته
فقط مانده ام با شهری
که تنها پنجره ای دارد
که شب ها مهتاب
بر شانه هایم آویزان می شود
وبالا می برد
سینه ام را تا آسمان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.