سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        سلام کودکان گرسنه ام

        شعری از

        عزیزکلهر بنیانگذار شعر وحشت ایران

        از دفتر شعرناب نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ ۰۹:۵۶ شماره ثبت ۳۰۷۶۰
          بازدید : ۱۲۴۲   |    نظرات : ۲۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر عزیزکلهر بنیانگذار شعر وحشت ایران
        آخرین اشعار ناب عزیزکلهر بنیانگذار شعر وحشت ایران

         این شعر واقعی تقدیم به فرزندانم استاتیرا  و ارنی کا و ایستازیس که درد می کشند
        سلام کودکان گرسنه ام
        بابا عزیز کلهر
        اگر چه عریان نیست
        اما از زمستان امسال می ترسد
        چرا که  سر بر کفش های پاره تان
        چند شب است با گریه می خوابد
        سلام کودکان گرسنه ام
        هر چند نمی شود انار خرید
        هر چند امشب سه شب است
        که دیگر سیب زمینی پخته نیز در سفره ی بی نان این شاعر
        آجر شده است
        اما شاید
        فردا
        5000 هزار تومان در پیاده رو پیدا کنم
        وبرایتان جشنی با نان سنگک بگیرم و گوجه ونمک
        عزیزان من بخوابید  بخوابید
        دوست دارم
        این آخرین شبی باشد
        که دخترانم استاتیرا و ارنی کا و پسر همیشه دلتنگم ایستازیس
        پدر را روی دوپای خود می بینند
        گریه نکنید
        فردا شاید پرنده ای راهش را گم کند
        وبه خانه ما بیاید
        و باز هم ترانه ای از خوشبختی های دور برایمان بخواند
        سلام کودکان گرسنه ام
        به یاد فقر ما می شود سند شرافتی تنظیم کرد
        و در موزه گذاشت
        تا همه بدانند
        شاعر وطن با کودکان گرسنه اش
        پنهانی   خندیده اند به این دنیا
        سلام کودکان گرسنه ام
        ۱۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0