طرح
روی بوم دلمان طرح جدیدی بکشیم
طرح نابودی زشتی وپلیدی بکشیم
یادیاران سفرکرده ی دربند واسیر
سرهرکوچه ی دل عکس شهیدی بکشیم
گره ازکار فروبسته ی هم بازکنیم
قفل اگر باز نشد طرح کلیدی بکشیم
طرح دریا؛ قله ی کو ه بلندی بربوم
طرح صحرا؛ چمن وسرو رشیدی بکشیم
طرح آن لحظه ی دیداردو چشم نگران
طرح لرزیدن دل ؛ شاخه ی بیدی بکشیم
آن دلی را که شد از رنج وبلا آزرده
طرح آرامش او یاس سپیدی بکشیم
چونکه دیدیم غمی کرده دلی افسرده
نقش غم پاک کنیم طرح امیدی بکشیم
طرح
روی بوم دلمان طرح جدیدی بکشیم
طرح نابودی زشتی وپلیدی بکشیم
یادیاران سفرکرده ی دربند واسیر
سرهرکوچه ی دل عکس شهیدی بکشیم
گره ازکار فروبسته ی هم بازکنیم
قفل اگر باز نشد طرح کلیدی بکشیم
طرح دریا؛ قله ی کو ه بلندی بربوم
طرح صحرا؛ چمن وسرو رشیدی بکشیم
طرح آن لحظه ی دیداردو چشم نگران
طرح لرزیدن دل ؛ شاخه ی بیدی بکشیم
آن دلی را که شد از رنج وبلا آزرده
طرح آرامش او یاس سپیدی بکشیم
چونکه دیدیم غمی کرده دلی افسرده
نقش غم پاک کنیم طرح امیدی بکشیم