جمعه ۲ آذر
هیچ شعری از سارا انصاری
از دفتر شعرناب نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ۲۰:۰۴ شماره ثبت ۳۰۴۹۶
بازدید : ۷۴۱ | نظرات : ۶۰
|
آخرین اشعار ناب سارا انصاری
|
وقتی به سایه ی هیچ ات می نشانی ام
درمرز تلخ زندگی....... می کشانی ام
قلبم ....که در کف دستان تو می تپد
بیهوده چه کوشی که ار خود برانی ام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.