دوشنبه ۵ آذر
صنعت آرايه شعری از محمد علی ساکی
از دفتر بابونه نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ۱۰:۵۸ شماره ثبت ۳۰۴۸۶
بازدید : ۶۷۹ | نظرات : ۳۳
|
آخرین اشعار ناب محمد علی ساکی
|
آن آينه كه شانه به دستانم داد
ژوليدگيم ديد به اين فكر افتاد
آراست مرا چون غزلي تا محبوب
از صنعت آرايه نگيرد ايراد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.