پنجشنبه ۸ آذر
نقاشی رویا (از غزلیات قدیمی) شعری از عادل دانشی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ ۰۰:۴۲ شماره ثبت ۲۹۹۲۲
بازدید : ۵۵۳ | نظرات : ۴۱
|
آخرین اشعار ناب عادل دانشی
|
دستم! به روی پرده ی دنیا قلم بزن
رنگ سپید را به شب تار غم بزن
لبخند را به چهره ی آلاله هدیه کن
از خواب تازیانه ی خونخوار دم بزن
یک آسمان بکش و عقابی همیشه مست
یک طرح از خرابی ی کاخ ستم بزن
منصور را بکِش که بگوید منم خدا
رسم پلید عشق کشی را به هم بزن
ترسیم کن جزیره ی بی روح انتظار
در قلب ساحلش همه نقش بلم بزن
تندیس های پوچ خیالی نمرده اند
با زائر فلک زده حرف از قلم بزن
ای دست! مهلتی بده آرام تر برقص
بر روی بوم درد کمی هم قدم بزن
پاییز را به رنگ طراوت صدا بزن
آینده ی بهاری ی ما را رقم بزن
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.