( تا رسیدن تو هستم )
من شکستم مثل ِشیشه...، اما عاشقم همیشه
روز ِ من به روزگاره ........، بی تو شب گذر نمیشه
من شکستم و شکستم ....،تارسیدن ِ تو هستم
تا تو بودی زنده بودم..... ....، از نبودنت شکستم
گرچه من شکسته شیشه.،اماخسته هم نمیشم
گرچه دور ِ دوری از من ..، انگاری تو هستی پیشم
شخم ِ خاطرات ِ بی تو ...، بسته گاو آهن وخیشم
افعی دوری و هجرون ............،میزنه شبونه نیشم
بی تو یاد ِ من نیومد..........،بی تو لحظه ای پریدن
همه فکر و ذکر ِمن بود ...، نقش ِ تو به دل کشیدن
مثل آهو شده حیرون ........، تا به دام ِ کی بیفتم
من به هر دو گوش ِ صیاد .، از تو وعشق ِ تو گفتم
مثل...... بارونم و سیلم .........، پر ِ نعمت و بلایم
تویه پستی ِ یه جایی....... ،میمیره سر و صدایم
مثل ِ شمعی که قراره .....، واسه روشنی بسوزه
من برات روشنی میشم ..،زندگی یک شب و روزه
././.و/././././././.
درودها بزرگواران عزیزم
تا دل ندهیم و دل نستانیم .امیدی رقم نخواهد خورد .این ریسک نیست خط زندگیست.
عشق خواهش و خواستن است برای هر چیز .
عاشق باشید و نهراسید .عشق جراحیست .زخم میکند و مرهم مینهد
خود درد و خود درمان است ..
اگر خدای ما آن خداست که میدانم اوست .هر آن نماید نکوست .
پاینده و یر زنده باشید مهربانان .
حق یارتان باد خوش باشید.