سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      شکروجودی

      شعری از

      ساحل شیدا(ساحل)

      از دفتر بادصبا نوع شعر چهار پاره

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ ۰۱:۰۱ شماره ثبت ۲۹۵۴۶
        بازدید : ۵۲۸   |    نظرات : ۶۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر ساحل شیدا(ساحل)
      آخرین اشعار ناب ساحل شیدا(ساحل)

      آمدمرا حال نماز
      درهای بسته گشته باز
      شکری شوری داده ای
      بر بنده ای سوی نیاز
      ******
      سجده شده واجب من
      شوری به پاست در بندتن
      سلول به رقصی آمده
      دارد باعشق خود سخن
      *****
      تو نوری ساقی ستی
      در این بدن جاری ستی
      ساحل  نداری وصل او
       اندر غرور باقی ستی
      *******
      سلول به رقص است و ثنا
      یارب در شکری گشا
      بر هر دری من قانعم
      یا مصطفا یا مصطفا
      *******
      امروز شدم آگه ز خود
      هر لحظه در شکر وجود
      میرقصم ومی خندم و
      دارم به هستی من نمود
      *******
      شکری به من جاری شده
      دنیا برایم میکده
      این دست و پا بر سجده اند
       یا روح ز تن فارغ بده
      *******
      امشب چنان مستم کنی
      تا فارغ از هستم کنی
      من حال به حال سجده ام  
       بالا بری پستم کنی
      ********
      این نور به سوی من تویی
      سودا به این گلشن تویی
      این خنده های مست گون
      آرامش این تن تویی
      ******
      امشب  دلم عاشق شده
      بربحر عشق قایق شده
      از این جهان فارغ شده
      بر عشق تو لایق شده
      *****
      تو سوره مهرم شدی
      بر قلب و جان محرم شدی
      تو در میان جان بدی
      سجاده و مهرم شدی
      ******
      ساحل به عشق شد ناخدا
      هرگز نبود از تو جدا
      بر لب چو نامی برده بود
      گشت در سرایت آشنا
      *****
      سلول های این وجود
      در حال عشقند وسجود
      تاب تاب دل مهر تو داشت
      در سر می عشق تو بود
      س .ش
      1393.5
      در پناه حق
       
      ۱۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0