جمعه ۲ آذر
دلواپسی شعری از ناصر ترهنده (یارا)
از دفتر کاکتوس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۲۷ شماره ثبت ۲۸۹۸۰
بازدید : ۷۸۹ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر ناصر ترهنده (یارا)
آخرین اشعار ناب ناصر ترهنده (یارا)
|
من از سکوت واژه ها در ذهن تو دلواپسم
از هر چه میخواهی بگو، من خود به آنها میرسم...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.