پنجشنبه ۸ آذر
ارغوان شعری از عادل دانشی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ۰۹:۳۷ شماره ثبت ۲۸۹۴۳
بازدید : ۴۴۰ | نظرات : ۳۵
|
آخرین اشعار ناب عادل دانشی
|
خاکی ست جاده های قلم آسمان کجاست
روشن ترین مسیر عبور از زمان کجاست
پندار باتلاق که پویا نمی شود
کوه کلام و نغمه ی رود روان کجاست
آیینه ها اسیر غبار تظاهرند
تصویر آبگون دل ِ بی کران کجاست
((پوسیدم از نظاره ی دیوارهای سرد))
دشتِ شراره خیز گل ارغوان کجاست
البرز بر دیار شرف گریه می کند
آن بازوان آرش و تیر و کمان کجاست
گلواژه های باغ غزل خشک می شوند
چشمان شعر بار تو ای باغبان کجاست
پروانه ایم! گلشن ما قاب و سوزن است
بالِ رهایی از بدن نیمه جان کجاست
تا در مدار ذهن زمین سیر می کنیم
دیگر نپرس آخر راه جهان کجاست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.