يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر غلامرضا مهدوی (مهدوی)
آخرین اشعار ناب غلامرضا مهدوی (مهدوی)
|
ای که به وبلاگ من گاه، سَرَ ک می کشی
ازچه برای دلم نقشه ی هَک می کشی ؟!
توی نظر گاه من گاه کُپی پیستِ توست
لینکِ بلاگِ مرا باز یَدَک می کشی
پُستِ مطالب زِ من، بَه بَه وچَه چَه زِ تو
چند در این دایره بارِ نَمَک می کشی؟!
شرحِ بلاگِ دلم قصّه ای از غصّه هاست
باز تو از آن "درام" را به مَحَک می کشی
کرده ای اشعار تر عرصه ی تبلیغ خود
دُزدَکی از جیبِ ما سفته وچَک می کشی
صفحۀ شخصیِّ من چون دَمَنِ بی چمن
زُلفِ پریشان مگر از کَچَلَک می کشی
باز به کاهدان زدی دُزدَکِ ناشی، مگر،
باهمه تردستی اَت بارِ پُفَک می کشی ؟!
چربی گنجشک چیست؟! دست بدار، ازسرش
بهرِشکارِهَزار، دام ودَفَک می کشی؟
دارِ مجازی تو را آلتِ دستی نمود
می روی وبا خودت چرخ وفَلَک می کشی
چند به وبگردی اَت، لاتی وهیزی کنی؟
ازسرِ نامحرمان، باز، لَچَک می کشی !
غلامرضا مهدوی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.