سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        فراق

        شعری از

        تميمي نژاد

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ ۱۶:۴۳ شماره ثبت ۲۸۵۹۴
          بازدید : ۴۴۶   |    نظرات : ۱۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر تميمي نژاد

        بي خبر از تو شدم دل من پر ز شرر
        تو زمن بي خبر و چشم من مانده به در
        بين ما فاصله ها زميان خواهد رفت
        خواهم آورد به كف دامنت بار دگر
        چشم خود خواهم دوخت رو به درياي دلت
        زورقي خواهم ساخت به تمناي دگر
        شكري خواهم جست باز از كان لبت
        يار شيرين سخنم غم فرهاد نگر
        بوسه اي خواهم كرد من نثار قدمت
        بار ديگر چو كني از بر من تو گذر
        مست و ديوانه شوم از مي ناب رخت
        بودنت زندگي و دوريت خون جگر
        بي تو چون آينه اي هيچ هيچم به خدا
        چو تو آيي به برم از تو گردم همه فر
        ياد تو مونس من همه يار و كس من
        دلم انگشتري و ياد تو هست گهر
        دوش با ناله زير خود زبر ميخواندم
        قصه عشق تو را باهمه زير و زبر
        روزگاري به دلم جاي غم بود ولي
        امدي جز غم تو به دلم نيست اثر
        پي دل ميگشتم هاتفي با من گفت
        بي خبر در ره عشق دل تو كرده سفر
        بر دل شب زده ام همچو مهتاب بتاب
        دل زنگاري من همچو زر كن به نظر
        از پس ابر فراق هست اميدم كه كند 
        شب غمهاي مرا سحر مهر تو سحر
        غم مخور مي شنوم كه ملايك گويند
        چه وصالي چه گلي آفرين بر تو پسر
        ۸
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0