يکشنبه ۴ آذر
آیش شعری از صفیه پاپی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۵۵ شماره ثبت ۲۸۵۲۹
بازدید : ۱۰۰۷ | نظرات : ۳۵۷
|
آخرین اشعار ناب صفیه پاپی
|
علف هرز تمنای ترا
ریشه کن کرده ام از احساسم
آیشی داد به آن منطق عقل
چاره ای نیست دلم مجبور است
توبگو صاحب باغ!
فصل روئیدن گندم دور است؟
...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.