يکشنبه ۲۷ آبان
قطعه شعری از رضامحمودی(افشار)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ۲۳:۳۰ شماره ثبت ۲۸۴۵۳
بازدید : ۲۶۵ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر رضامحمودی(افشار)
آخرین اشعار ناب رضامحمودی(افشار)
|
پسری دیده ام که اقبالش
عاقبت قسمت حرامی شد/
آرزو داشت کسب و کار کند
بین فامیل بس گرامی شد/
راستش شغل خوب هم که نبود
تا صف کار ازدحامی شد/
در ادارات در پی یک شغل
شهره و آشنا و نامی شد/
بس که خواند آگهی استخدام
در ادب هم طراز جامی شد/
لیکن این بینوا هم آخر کار
شاعر شعر تلخ کامی شد/
داستان های طنز زندگی اش
همه از بیخ و بن درامی شد/
عاقبت هم ز روی ناچاری
جذب نیروی انتظامی شد/
جان من بس کن ای که میخندی
شاید افشار هم نظامی شد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.