جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علی اصغر اقتداری (حرمان)
آخرین اشعار ناب علی اصغر اقتداری (حرمان)
|
ققنوس برای مبارزان فلسطین
برای مبارزان فلسطین
این شعردر سال81 با آهنگ سازی آقای هادی آرزم وخوانند گی
آقای اسحاق انور به صورت سرود اجرا شده البته بدون اطلاع خودم!
من بغض تلخ زمینم ،فریاد خشم زمانم
با قلّه ها هم نشینم ،با موج ها هم زبانم
همزاد زیتون ونخلم ،از سرزمینی مقدس
فرزندی از انتفاضه،این است نام ونشانم
سوگند وسوگند وسوگند،بر نام پاک فلسطین
کاین پاره ی جان خودرا از چنگ تو می رهانم
با خصم قدس وفلسطین تا زنده ام می ستیزم
ازمن محال است سازش ای دشمن دین وجانم!
توبر سرم آتشت را تا می توانی فروریز
من نیز در قلب آتش ققنوس می پر ورانم
صد دیر یاسین خروشم ،صدتلّ زعتر حماسه
می مانم ای خصم حتی با تکیه بر استخوانم
بشکوه نستوه ومانا در خاک خود ریشه دارم
داغ زمین خوردنم را بر سینه ات می نشانم
جایی نداری در این خاک، ای دشمن روشنی ها
برچین بساط خودت را از سایه ی آسمانم!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.