جمعه ۲ آذر
آسمان شعری از آرزو محمدی
از دفتر ساقی نامه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ ۱۷:۵۵ شماره ثبت ۲۸۲۳۹
بازدید : ۵۹۵ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب آرزو محمدی
|
آسمان دیگر بس است٬پروانه را آتش بزن/
پاره کن نظم جهان و بهر شب تارش بزن/
تا بداند عالمی در سایه ظلمت خوش است/
نی بزن سوزی به پا کن زیر آوازش بزن/
خانه را ویرانه کن جشنی به خون ارغوان/
دست ویرانی بر این خانه ی آبادش بزن/
تاکه آزادی به آزادی به زیر پای گرگ/
آتشی افروز و زیر موی آزادش بزن/
ای بسا تاکی در این ویرانه خواهی سوختن/
ناگزیر برخیز و دستی بهر آزارش بزن/
هرکه می داند این قالب چه ها ریزد بهم/
جامه را پر کن ز مستی، تو ای آرش بزن/
Jul 8, 2014, 7:27 PM
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.