پنجشنبه ۱ آذر
نور بفشان شعری از ساحل شیدا(ساحل)
از دفتر بادصبا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ ۰۰:۲۸ شماره ثبت ۲۸۲۱۶
بازدید : ۵۰۵ | نظرات : ۳۳
|
دفاتر شعر ساحل شیدا(ساحل)
آخرین اشعار ناب ساحل شیدا(ساحل)
|
به نام بی نام دوست
به کلبه مویه های شبانه ام خوش آمدید
یار بچشان به من ز آن باده ناب آگهی
وای که رود دو روز عمر قصه رود به کوتهی
زان که عمر دو روزه ایست باده ز سر من بریز
من که الان غوره ام نر بفشان شوم مویز
گر که چشم مانع است دیده گشا وچشم بگیر
نان مرا بپز به رنج تا به کی ام کنی خمیر
هر چه به ما به رنج دهی از بر تو اشاره ایست
نمره عشق پنج شده نامه من بکن تو بیست
لطف تو لا یزالی است بخشش توست بی کران
از خم و تاب زندگی زود مرا به خود رسان
ساحل شوق ز بی دلی دل بگشاد و شرحه کرد
گستره ای ز عشق یار در بر نامه عرضه کرد
باز به شکوه سجده ای روز ازل به باد داد
با نظری سجده را بر همگان یاد داد
جمله فرشتگان شدندبر تب عشق بی قرار
تا که به پیوند مهر رابطه شد بر قرار
خیز و بالا نما ای مه چالاک من
تا که به تمحید خویش غسل دهی خاک من
جسم ز تمحید عشق دور شودونور شد
این همه از برکت باده انگور شد
س .ش بهمن 1392
با تشکر از ریاست سایت و شما بزرگواران
در پناه حق باشید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.