پنجشنبه ۲۴ آبان
بد رفیقان شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر طوفان نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ ۰۶:۴۶ شماره ثبت ۲۸۰۰
بازدید : ۱۵۸۵ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
من از ديوانگان اين ديارم نیارم شكوه اي جز بر نگارم
مرا روزي اگر سنگي نبارد من آن شب را به صبح هرگز نيآرم
رفيقاني كه خنجر را نهفتند ز من آنها در آوردند دمارم
ز خنجرها كه خوردم من ز آنها بپيچم گرد خود آنسان كه مارم
نمانده در بدن زخمي ز دشمن كنون زخم از رفيقان مي شمارم
ز دشمن هرچه ديدم تلخ و شيرين همانها گشته اينك افتخارم
ولي از دوستان زخمي كه خوردم به نزد دشمنانم شرمسارم
ندارم چاره اي من از رفيقان پريشانم همي زار و نزارم
كنون كه گشته ام اينگونه رسوا خدایا تا چه وقت چشم انتظارم
اگر(طوفان) شده در داخل ماست چرا از ديدگان اشكي نبارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.