جمعه ۲ آذر
سروده ي كوتاه شعری از محسن آریان
از دفتر سخن از این دنیا نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ ۰۴:۴۸ شماره ثبت ۲۷۸۰۲
بازدید : ۷۹۰ | نظرات : ۵۵
|
آخرین اشعار ناب محسن آریان
|
گر بهر تو كسي از جهاني بُگذشـت
تو مر تسكينـش از دو جهانت بُگـذر
كه رسم خدايي ست اِضْعافِ حُسنْ
دل بده و در ره عشق از جانت بُگذر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.