جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه مرادقلی(خزان سرخ)
آخرین اشعار ناب فاطمه مرادقلی(خزان سرخ)
|
*این روزا حال و هوام عجیب شده*
*مثل حال کسی که مسافره*
*جاده ها اسممو فریاد میزنن*
*دنیا پیش چشم من یه عابره*
*رفتنم انگاری تقدیر منه*
*درا رو به من،همه بسته شدن*
*میرمو میشکنم این سکوتو چون*
*لبام از سکوت من خسته شدن*
*یه دری انگاری داره وا میشه*
*روو به رفتن یه راهی پیدا میشه*
*رفتنم این دفعه تصمیم منه*
*نامه ی رفتن من امضا میشه*
*میرم و رها میشم از این قفس*
*قفسی که دست تو ساخته برام*
*دستتو بردار از این دل غریب*
*پای تو جدا شده از لحظه هام*
*بذار برگردم همون جا که یه روز*
*قصه میخواست منو تو تنها بشیم*
*قصه حتما یه روزی قصد تو بود*
*قصد اینکه یه روزی جدا بشیم*
خرداد93
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.