جمعه ۲ آذر
قطعا خدا همین حوالی ماست... شعری از فاطمه مرادقلی(خزان سرخ)
از دفتر خزان سرخ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ۲۱:۵۶ شماره ثبت ۶۶۸۵۰
بازدید : ۴۰۵ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر فاطمه مرادقلی(خزان سرخ)
آخرین اشعار ناب فاطمه مرادقلی(خزان سرخ)
|
قطعا خدا همین حوالیِ ماست
با اینکه تو دلت از مهر او جداست
تنها شدی و حس می کنی فقط تویی
"حبل الورید"خودت را ببین کجاست؟
در هر رسیدنی به خودت غره می شوی
نه تو فقط تویی و او کل ِ ماجراست
از او بخواه دلت آیینه ای شود
خود را ببین به گمانم همین خداست
بعد از هر آنچه که فکر می کنی بد است
سمتش بیا و ببین عاشق خطاست
گاهی"مع العُسر" تو "یُسر" می شود
قطعا خدا همین حوالی ماست
خزان سرخ
مرداد96
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنون اصلاح شد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خیلی زیباست
کلمه ی (عُسر ) سهواً عصر تایپ شده