جمعه ۲ آذر
امروز شعری از ژیلاراسخ
از دفتر واژه های تنهایی نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۲۳:۴۹ شماره ثبت ۲۶۳۶۶
بازدید : ۱۱۰۵ | نظرات : ۲۶
|
|
" امروز"
امروز ......
که ماهم به درآمد
آن قصّه و.......
هرغصّه سرآمد
امروز که ازشرق خدا......
(ماه) طلوع کرد
شمس وقمر وزهره ،
ترا سجده و،صدبار رکوع کرد
امروز خدا .......
از سرِشوق من تنها
فصلی نو وزیبا دمید
درهمه دنیا
امروز ،نه دیروز ،
که بلبل به قفس بود
مابال زدیم بال شدیم
تاکه نفس بود
امروز که دریا به لب ساحل دل.......
بوسه نشانید
عشق آمد وبلبل زقفس.......
بال گشائید
امروز که تو همچو مَلَک ،
من چو فرشته
خوش باش که خاک من وتو ،
نیک سِرشته
امروز ،نه دیروز .......
که لیلی شده لیلا
مجنون به بیابان شده
درحسرت فردا
امروز که این.......
قصّه ی ما برسربازار
رفتیم........
خدایا تو بده مژده ی دلدار!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.