جمعه ۲ آذر
تنهایی و من شعری از محمد درگاهی (سپهر)
از دفتر لبخند سکوت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۲:۴۸ شماره ثبت ۲۶۱۳۷
بازدید : ۱۱۴۱ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر محمد درگاهی (سپهر)
آخرین اشعار ناب محمد درگاهی (سپهر)
|
معشوقه ی من رفت و دگر با من نیست
با رفتن او ، روح دگر در تن نیست
این خانه پر از سکوت سرد و غم و درد
این حال دلم در خور هیچ گفتن نیست
او نیست در اینجا و نبودش با من
دیگر دل من رضا به این ماندن نیست
خسته شدم از این همه تنهایی و غم
با درد نبودش خبر از خُفتن نیست
او در دل خاک و غم او در دل من
در کُنج دلم میل به جز مُردن نیست
این حادثه ی شوم که آمد به سرم
بر کام دلم اثر ز خندیدن نیست
تقدیر پر از درد که گویند به ما
عاشق شدن و فراق و جان دادن نیست؟
هر لحظه دلم در آرزوی نیستی
در من هوسی به جز در این رفتن نیست
(محمد درگاهی(سپهر))
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.