جمعه ۲ آذر
آلزایمر شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 2 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۶:۴۶ شماره ثبت ۲۶۰۳۹
بازدید : ۷۱۲ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
با خودم جناق شکستم
تا شعری بعد از بوسیدنت ننویسم
و همین ثانیه
حافظه ام دار فانی را وداع گفت:
یادم تو را فراموش!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.