پنجشنبه ۱ آذر
قهرمان میدان شعری از مسعود عظیم پور
از دفتر بغض نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۲۲:۳۵ شماره ثبت ۲۵۹۷۶
بازدید : ۳۸۶ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب مسعود عظیم پور
|
تقدیم به استاد ارجمند آقای سیامک خرمی
قهرمان میدان
خرمی ای افتخار ایران
قهرمان سربلند میدان
آیه های مهر در تو جاری
تا همیشه در پناه قرآن
در بهاران چون گلستان شاداب
با طراوت در فضای ایمان
در قفس بیتاب و غران چون شیر
می شوی پیروز میدان آسان
در بیانت ذکر یا مولی علی
نامدار پرتلاش دوران
سربلند و سرفراز و پیروز
در مصاف ارمنستان اوکراین
بر حریفان می شوی چیره باز
همرهت شیرخدا و یزدان
تاج گل بر گردنت در میدان
افتخار دوستان و یاران
نیک مردی از تبار باران
خرمی ای افتخار ایران
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.